Foto’s versterken jouw verhaal, ze laten zien waar jij en jouw bedrijf voor staan. Met goede foto’s kan je nog voordat je zelf je potentiële klant spreekt, al verbinding maken. In deze blog neem ik je mee naar een situatie een aantal jaren geleden.
Ik begeleid een potentiële klant door onze kinderopvang en geef haar een rondleiding. Tijdens dit proces vraag ik haar naar haar zoontje, haar opvangwensen, en vertel ik meer over ons team en onze werkwijze.
Terwijl we rondlopen, merk ik een gevoel van herkenning. Dit is namelijk niet het eerste contactmoment dat we hebben gehad. Er zijn al diverse interacties geweest via sociale media, onze website, brochures, en e-mail. Meerdere keren heeft deze potentiële klant ons al een beetje leren kennen. Sommige momenten hebben plaatsgevonden zonder dat we elkaar in het echt hebben gesproken, maar waarbij de potentiële klant toch de sfeer van onze kinderopvang heeft kunnen proeven.
Voor onze kinderopvang planden we regelmatig een branding fotoshoot. Het beeldmateriaal dat hieruit voortkwam versterkte het geschreven verhaal dat we deelden op sociale media, onze website, brochures, en andere communicatiemiddelen. Het maakte ons verhaal compleet en bood potentiële klanten de mogelijkheid om ons alvast een beetje te leren kennen via beeld.
Uit mijn ervaring met mijn vorige onderneming begrijp ik hoe belangrijk het is om passende foto’s te hebben voor de branding en groei van je bedrijf. Foto’s die echt jouw verhaal vertellen en passen bij jouw persoonlijkheid en bedrijf. Foto’s die jouw jouw verhaal aanvullen en versterken. Ik ben ervan overtuigd dat we door onze kwaliteiten te bundelen een prachtige beeldbank kunnen creëren die jouw verhaal tot leven brengt.
Voel je vrij om contact met mij op te nemen. Laten we samen jouw verhaal vertellen met behulp van licht en beeld.